#wszechmocne

Answear – lifespiracje pełne mocy!

Data: 14.11.2022

Od ponad dekady inspiruje i podpowiada, nie tylko w kwestiach mody. Dziś przekonuje Cię, że jesteś Wszechmocna. Poznaj Answear – partnera plebiscytu #Wszechmocne2022

Artykuł sponsorowany

W świecie lifespiracji

Answear.com to jeden z największych sklepów multibrandowych online w Polsce, obecny aż w 11 krajach. Od 11 lat marka wsłuchuje się w głos i stale zmieniające się potrzeby klientów: selekcjonuje, inspiruje i podpowiada, dając tym samym wolną rękę do jak najpełniejszego korzystania z życia i wszystkich możliwości, jakie przynosi los. Bo Answear to nie tylko miejsce stricte modowe, ale przede wszystkim świat lifespiracji, czyli inspiracji do życia na własnych zasadach. Marka pokazuje gotowe rozwiązania, jak żyć ciekawiej i bardziej aktywnie, rozwijać pasje, spełniać marzenia i odnaleźć swoją drogę do szczęścia.

Patron Wszechmocnych Answear od lat skupia się nie tylko na sprzedaży ubrań i akcesoriów wyselekcjonowanych marek, ale również na edukowaniu i wspieraniu. Marka udziela się charytatywnie, m.in. na rzecz domów dziecka czy poszkodowanych w wyniku wojny w Ukrainie, organizuje także konkursy umożliwiające najlepszym młodym talentom start w branży mody czy międzynarodowe lifespirujące projekty fotograficzne. Zwraca się także w stronę kobiet – pragnie je dopingować do zmian, łamania schematów i walki o siebie, swoje życie i lepsze jutro. Partnerstwo w plebiscycie #Wszechmocne2022 jest kolejnym krokiem marki w tym kierunku:

"Zdajemy sobie sprawę, że wiele kobiet nie jest świadomych swojej mocy. Przyczyn takiego stanu należy szukać w naszej tradycji, kulturze i wychowaniu. Kobietom przez wiele wieków przypisywało się rolę matki, żony i gospodyni domu. Jeszcze na początku 20-tego wieku kobiety w Europie nie miały praw wyborczych, a studia na uniwersytecie były zarezerwowane tylko dla mężczyzn. Kobiety zaczęły walczyć o swoje prawa do głosowania, do nauki, do pracy i dzisiaj rola kobiet we współczesnym świecie znacząco wzrosła. Niemniej, nadal nie lubimy chwalić się osiągnięciami, uważamy, że nasze sukcesy, wiedza i konkretne umiejętności są niewystarczające. Bardzo dużo od siebie wymagamy. A przecież kobiety dokonują niezwykłych rzeczy. Dlatego w Answear promujemy ideę życia na własnych zasadach z pełną wiarą w siebie i w swoje możliwości – do tego właśnie zachęcamy kobiety. Chcemy, aby każda mogła z dumą określić się mianem Wszechmocnej, była świadoma swoich mocnych stron i cieszyła się z tego kim jest i jaka jest."– mówi Magdalena Dąbrowska Członek Zarządu Answear.

Co więcej, z okazji plebiscytu autorska marka Answear – Answear.LAB stworzyła limitowaną, pełną mocy kolekcję SHERO. Zaprojektowane z myślą o nadchodzącej jesieni ubrania, buty i akcesoria są dostępne online: https://answear.com/s/shero-answear-lab

Kobiecym głosem

Misja Answear trwa. W przeszłości marka wspierała kobiece głosy, dwukrotnie obejmując patronat nad festiwalem Women’s Voices. Pełna kobiecej energii była też ubiegłoroczna kampania Answear, w której wystąpiły trzy odważne indywidualistki, realizujące pasje i w 120% wykorzystującej swój potencjał: trenerka rugby i działaczka społeczna Izabela Sopalska-Rybak, polsko-ukraińska pięściarka Sasha Sidorenko oraz choreografka i artystka wizualna Bożena Wydrowska. Marka przeprowadziła również badania wśród Polek na temat ich życia na własnych zasadach, a ich efektami pochwaliła się wiosną tego roku. Wnioski? Tylko co 3. kobieta deklaruje, że może żyć na własnych zasadach. Pora na zmiany!

*** Answear to pierwszy polski internetowy sklep multibrandowy oferujący szeroki wybór ubrań, butów i dodatków ponad 500 światowych marek. W ofercie można znaleźć wyselekcjonowane kolekcje damskie, męskie i dziecięce m.in. marek premium, sportowych czy denimowych. Aktualnie answear.com działa na 11 rynkach, a w planach ma start w kolejnych. Od początku swojej działalności w 2011 r. zdobył ponad 50 nagród i wyróżnień, zyskał także uznanie tysięcy klientów, którym dostarcza nieustannych modowych inspiracji, współpracując z trendsetterami i ekspertami z branży mody. Marka opiera się na własnym centrum logistycznym, które pozwala na zoptymalizowanie kosztów i usprawnienie logistyki, co finalnie wpływa na doskonałą cenę i atrakcyjne promocje. Wszystkie produkty wchodzące w skład zamówienia są wysyłane w jednej paczce – w trosce o środowisko i dla wygody klientów. W swej działalności Answear stawia na szybką dostawę (nawet tego samego dnia w wybranych miastach Polski) i jakość obsługi. Swoim stałym klientom dedykuje program lojalnościowy Answear Club, który pozwala na robienie zakupów w jeszcze atrakcyjniejszych cenach.

Artykuł sponsorowany