#wszechmocne

Pokazuje kobietom, że mają w sobie siłę! Poznaj kulisy marki Answear.LAB

Autor: Artykuł Sponsorowany / Data: 14.11.2022

Answear.LAB od początku stawia na kobiety, podkreślając ich siłę i sprawczość. Towarzysząca plebiscytowi #Wszechmocne limitowana kolekcja SHERO, która właśnie ujrzała światło dzienne, to kolejny wyrazisty projekt marki.

Artykuł sponsorowany

Przez kobiety dla kobiet

Taka właśnie jest Answear.LAB - autorska marka answear.com, u której sterów od początku stoją kobiety. Wśród nich projektantki, konstruktorki, kupczynie, marketerki kierowane wprawną ręką Agi Korsak, która w branży mody działa od ponad 20 lat… Kreatywny i spontaniczny team od 2020 r. przekonuje, że każda z nas może nosić to, co chce i tak, jak chce – całkowicie na własnych warunkach, z odwagą w sercu, od której przecież wszystko się zaczyna. Poprzez cykliczne, tematyczne kolekcje, Answear.LAB odważnie mówi o kobietach we współczesnym świecie, o ich problemach, marzeniach, rzeczywistości. Zachęca do eksperymentów, niekonwencjonalnych wyborów i zdecydowanego manifestowania własnego "ja". Teraz, w ramach premiery kolekcji SHERO, przekonuje, że każda z nas może odnaleźć drzemiącą w sobie siłę: ODKRYJ KAPSUŁĘ

Pochwała etyczności

To co nosimy, ma znaczenie – przynajmniej dla środowiska. Answear.LAB ogromną wagę przywiązuje do jakości materiałów, starannego kroju i etycznego pochodzenia produktów. Ubrania mają przecież służyć nam jak najdłużej, współgrać z naszą osobowością i pozostałą zawartością szafy. Marka korzysta tylko ze sprawdzonych dostawców i producentów, a w jej asortymencie przeważają materiały, których wytworzenie jest w jak najmniejszych stopniu szkodliwe dla środowiska, np. organiczna bawełna, tencel, len, poliester pochodzący z recyklingu.

Idee przekuwane w czyny

Od początku swojej działalności, Answear.LAB tworzy limitowane kolekcje o specjalnym znaczeniu i angażuje się w inicjatywy, które niosą za sobą także realne wsparcie dla kobiet na całym świecie. Wystarczy tu wspomnieć chociażby zeszłoroczną kolekcję Girl Power, z której dochód został przeznaczony na pomoc podopiecznym fundacji UNAWEZA Martyny Wojciechowskiej. Marka rozpoczęła również działania "I’m a feminist", które mają na celu rozpowszechnienie świadomości o Światowym Dniu Feminizmu i edukację o roli równouprawnienia. W tym roku wspólnie z Answear dołączyła do inicjatywy "Wszechmocne", aby przedstawiać historie zwykłych kobiet, których moc polega na codziennym podejmowaniu ciężkiej pracy i pokonywaniu życiowych trudności.

"To wszystko daje nam inspirację do podejmowania kolejnych działań takich jak chociażby tworzenie kolekcji o superbohaterkach. W Answear.LAB wierzymy, że każda z nas, niezależnie od pochodzenia, wyznania czy orientacji seksualnej powinna mieć szansę na realizowanie się, spełnianie swoich marzeń oraz godne życie. Chcemy pokazywać kobietom, że mają w sobie siłę, która sprawia, że mogą czuć się wyjątkowe i wszechmocne każdego dnia." – tłumaczy Agnieszka Korsak, Brand Director Answear.LAB

Artykuł sponsorowany