Szafiarka Dorka - moda niezależna od wieku

Dorota Świętoniowska, znana w mediach społecznościowych pod pseudonimem Szafiarka Dorka, pokazuje, że modą możemy się bawić niezależnie od wieku.
Na Instagramie ma ponad 360 tys. obserwatorów, na TikToku - 180 tys. Świetnie odnajduje się nie tylko w trendach ubraniowych, lecz także w mediach społecznościowych. Szafiarka Dorka ujmuje uśmiechem, autentycznością oraz stylem. Na pierwszy rzut oka widać, że świetnie czuje się przed kamerą. Jej modowe propozycje z uważnością śledzą tysiące kobiet, które odnajdują w stylizacjach Szafiarki Dorki mnóstwo inspiracji.
Za pokazanie, że na działalność w sieci nigdy nie jest za późno, niezwykłą energię i pasję do mody Dorota Świętoniowska, czyli Szafiarka Dorka, otrzymuje nominację w plebiscycie #Wszechmocne w kategorii #Wszechmocne w sieci.
Bo kochać modę można niezależnie od wieku
Cekinowe spódnice, modne szerokie jeansy, szpilki, bluzki z frędzlami, ale też klasyczne koszule i garniturowe spodnie... Szafiarka Dorka buszuje na stronach online sieciówek i wynajduje perełki w różnych przedziałach cenowych. Pokazuje, że modne stylizacje można stworzyć, ubierając się w ogólnodostępnych sklepach. Dzięki modowej influencerce możemy nauczyć się, jak łączyć ze sobą poszczególne fasony, faktury oraz kolory ubrań.
Dorota Świętoniowska kocha modę, uważnie śledzi trendy i udowadnia, że gdy mowa o świetnych kreacjach, granica wieku, czy "nie wypada" nie istnieje.
– Nie musisz być perfekcyjna, by być modna. Nie trzeba podkreślać talii, eksponować szczupłych nóg i cały czas być seksi. Możesz ubierać się w to, co lubisz, w czym się czujesz dobrze, co sprawia ci przyjemność i wyraża twoją osobowość. Wiele kobiet popełnia ten błąd, że przez całe życie nosi ubrania, których nienawidzi, tylko dlatego, że przykładowo wyszczuplają im biodra. To nie o to chodzi - zaznaczyła w rozmowie z "Hello Zdrowie".
Gwiazda TikToka... z przypadku
W tym samym wywiadzie Szafiarka Dorka wspomniała początki swojej działalności w mediach społecznościowych. Jak przyznała, kiedy przeszła na emeryturę, znalazła czas na to, by dać upust kreatywności i pobawić się modą.
- Moje pierwsze wideo to tak naprawdę był przypadek. Kupiłam świetną kurtkę i zrobiłam z nią kilka stylizacji, które postanowiłam opublikować na TikToku. Uznałam, że to platforma dla młodych osób, więc nikt nie będzie chciał mnie na niej oglądać, będzie bezpieczniej. Przescrollują mnie i tyle. Okazało się jednak, że kurtka jest viralowa, a mój post nagle zaczął mieć bardzo dużo wyświetleń i komentarzy - tłumaczyła w rozmowie z "Hello Zdrowie".
Wyczucie stylu i trendów Szafiarki Dorki imponuje jednak nie tylko kobietom po 50., czy 60., ale też dużo młodszym użytkowniczkom TikToka, czy Instagrama.
- Niestety problem z modą mają kobiety w każdym wieku. Głównym powodem jest to, że starają się dorównać jakiemuś perfekcyjnemu wyglądowi, który uważają, że powinny mieć. On jest szeroko rozpowszechniany w telewizji, mediach społecznościowych i w ogóle w internecie. Na kobiety jest wywierana ogromna presja i dociera do nich zbyt dużo bodźców z różnych stron. W konsekwencji starają się osiągnąć coś nierealnego i mają problem, co wybrać, by dobrze wyglądać - podkreśliła Dorota Świętoniowska .
Pozostałe nominowane w kategorii #Wszechmocne w sieci poznasz TUTAJ.
Oddaj głos
#wszechmocne
w sieci

Szafiarka Dorka
Pokazuje, że modą możemy się bawić niezależnie od wieku. Świetnie odnajduje się nie tylko w trendach ubraniowych, lecz także w mediach społecznościowych. Szafiarka Dorka ujmuje uśmiechem, autentycznością oraz stylem.
Wybierz kandydatkę, aby przejść do głosowania.